**..تـــــرنــم تـــنـــهــایـــی ..**
**..تـــــرنــم تـــنـــهــایـــی ..**
دلمان كه ميگيرد تاوان لحظه هاييست كه دل ميبنديم...


**well come**(پست ثابت است)

 خوش امدی

سلام به همه ی دوستان 

**خوش اومدید**

اگه خوشتون اومد حتما نظر بدید

و اینکه  با تبادل لینک موافقم

ابتدا ما رو با اسم **ترنم تنهایی** لینک کنید و بعد در قسمت نظرات بگید تا ما هم لینکتون کنیم

با تشکر

مدیریت وب

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ابی
ساعت20:08---2 خرداد 1393
گاهی دلم برای خودم تنگ می شود..راستش را بخواهی ،بیشتر دلم برای خودم تنگ می شود..زیرا در این دنیا به تنها کسی که فکر نمی کنم و در خوشی های کذایی کنارش نیستم،خودم هستم...
آنگاه که از هجوم تنهایی سرریز می شوم،یادم می افتد که "منی" هم وجود دارد که چندی است از یادش غافل شده ام..ببین چفدر تنهایم و چقدر بی معرفت..باز هم دم خدایم گرم که در پیچ و خم روزگار ،گاهی مرا به یاد خودم می اندازد..البته همیشه..ولی این منم که غافلم..
عزیزم خسته ام..از این همه پوچی..از این همه خاموشی..خوب که فکر می کنم،می بینم اصلا" از اول هم راه را اشتباه آمده ام...خیالی نیست..ما که سوختیم..لاافل تو از خودت غافل مباش.......


milad
ساعت19:48---16 شهريور 1392
خواهش ممنون

milad
ساعت8:45---14 شهريور 1392
.
.
بنازم عزت اشکی که ریزد برکویر دل ، ولی آخر سوزد دل چو دارد راز دلتنگی.
.


prince of persia
ساعت21:31---12 شهريور 1392
-فراموش کردنت کار اسانی است،کافی است دراز بکشم،چشمهایم را ببندم و برای همیشه بمیرم

rasol
ساعت11:15---12 شهريور 1392
سلام.امیدوارم خوب باشی،وب خوبی داری.لطفا یه سر به وب غفیر فقرا بزن،ثواب داره.من با افتخار اماده تبادل لینک هستم اگه خواستی خبر بده تا لینک بشی.من تو وبم مطالب خوبی دارم،دانلود اهنگ،پیامک های زیبا،تصاویر والپیپر،اخبار،جدول لیگ برتر،نتایج زنده ،لیست تبدل لینک رایگان،معرفی وب های مفید ایرانی،کسب دارمد اینترنتی،ثبت نام در بهترین باکس های ایرانی و .


از اینترنت نهایت استفاده رو ببر و فرصت از دست نده همین حالا بیا ب وبم و برای ثبت نام رو تبلیغات کلیک کن


این ادرس ها هم مال من اگه خواستی این هارو هم لینک کن وخبر بده تا تو همش لینک بشی


www.phr91.lxb.ir


www.phr91.rzb.ir


www.phr91.mihanblog.com


www.phr9.persianblog.ir


www.phr91.blogfa.com


www.phr91.javanblog.com


www.phr91.blogwebmaster.ir



پاسخ:rasol aziz slm va merc say mikonm biyam


hosein
ساعت21:56---11 شهريور 1392
سلام وب باحالی دارین خوشحال میشم ب وب منم سربزنین و لینکم کنین تاراحت تربتونیم ب هم سربزنیم.



hoseinandsaman.loxblog.com



منتظرنظرتم!
پاسخ:hosein aziz merc va link shodi


saeed
ساعت21:41---11 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبلاگت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کنی
پاسخ:saeed aziz merc va age vebeto peyda kanm hatman/merc


milad
ساعت21:39---11 شهريور 1392
.
باتو بودن همیشه پرمعناست / بی تو روحم گرفته و تنهاست / باتو یک کاسه آب یک دریاست / بی تو دردم به وسعت صحراست.


milad
ساعت21:38---11 شهريور 1392
غربت آن نیست که تنها باشی ، فارغ از فتنه فردا باشی ، غربت آن است که چون قطره ی آب در پی دریا باشی. غربت آن است که مثل من و دل در میان همه کس یکه و تنها باشی.

milad
ساعت21:36---11 شهريور 1392
خسته ام فردا نگاهت را برایم پست کن
یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن
گوشم از آواز غمگین سکوت شب پراست
لطفا آن لحن صدایت را برایم پست کن


prince of persia
ساعت13:28---11 شهريور 1392
آهای ِ روزگار !! آهای ِ روزگار !!
برایم مشخـــص کن

اینبــار کــدام سازت را کوک کــرده ایی تا برایم بزنـــی

می خواهـــم رقصــم را با سازت

هماهنگ کنم … !!

برایم مشخـــص کن

اینبــار کــدام سازت را کوک کــرده ایی تا برایم بزنـــی

می خواهـــم رقصــم را با سازت

هماهنگ کنم …


prince of persia
ساعت13:27---11 شهريور 1392
من رابــطه هایی را دوســت دارم که دو طــرفه اند...

هــر دو می‏کوشــند برای ادامــه دار شــدنش...

.

.
هــر دو خطــر می کنــند...
هــر دو وقــت می گــذارند...
هــزینه می کنــند.


prince of persia
ساعت13:27---11 شهريور 1392
خدایا

.

انــتخاب واحــد دنــیا را که خــودت برایــمان انــجام دادی!

.

.
کــاش لااقــل
سیــستم حــذف و اضــافــه ای نــازل
مــیکــردی.

.

.
خیــلی از واحــد هــا را بــاید

.
"حــــذفـــــــ "
کــنم.


prince of persia
ساعت13:25---11 شهريور 1392
اسمتو رو سیگار نوشتم

برای اولین بار کشیدم

تا بسوزی و فراموشت کنم

اما نمی دونستم با هر پوک

ذره ذره میری تو نفسم و

می شی همه چیزم


prince of persia
ساعت13:24---11 شهريور 1392
برای خانه ام



چند متر آسمان



میخرم



ودو جین ستاره



نمی خواهم



اینجا غریب بمانی



ماه من
پاسخ:merc babate matnhaye zibat alirazaye aziz


مائده
ساعت10:44---11 شهريور 1392
سلام عزیزم امیدوارم موفق بشی سعی میکنم هرروز بیام به وبت سر بزنم
پاسخ:سلام عزیزم مرسی ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


 


خدایا ممنون که مرا در حد ایوب میبینی.... ولی تمامش کن... من دیگر بریده ام

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

zahra
golrokh
setareh

 

هفته چهارم بهمن 1393
هفته چهارم بهمن 1392
هفته دوم بهمن 1392
هفته چهارم دی 1392
هفته سوم بهمن 1392
هفته سوم دی 1392
هفته دوم دی 1392

 

دلتـــنگـــی
خدایا....
حـــرف دلـــــم...
آرزوی مــــــن
لبخند تو
تـــنـــهایـــی
لبـــــخند
عـــشــــق یـــعــــنی...
یادش بخیر...
دوســــتت دارم...
لبخند عروســــک
مرگ تدریجی رویاها
بـــاران
هزاران بـــــار...
آغـــــــوش تـــــو...
انتــــــظـــار
سخـــــــت اســــــت...
بــــی وفـــــــا
دلتنــــــــــگی
وفـــــــــا

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تـــرنم تنـــهایـــی و آدرس hobab-e-shishei.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





همسایه
توپ و باحال
همـــدرد
هواداران کریستین رونالدو
عشقم فقط امیر تتلو و پرسپولیس
عـــاشقانه ها
باران عشـــق...
کلبه ی منو تنهایی
san niea ba-love
خیـــال خوشــی
جواهری ناصر
حکــــم عشـــــق
تنها یـــک عشــــق
پــــرسپــــــولیـــــــس
Romanticism
تنهام نذار عشقم؟
شمــیم عشـــق
selenajoon
علی دلان جزیره موسیقی
علی تنــها
شادی ایرانیان
پسر زابل
عاشـــق دیوانه
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

 

خطای دید
ساختن وبلاگ
شماره پیمان کارها
حمل ته لنجی با ضمانت از دبی
خرید از چین
قلاده اموزشی ضد پارس سگ
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 3212
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک سازی عنوان وبلاگ

کد هدایت به بالا

Online User

.


کد ِکج شدَنِ تَصآویر

.

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->